Yarim_Kilo_Kiyma Smr29 ilk 2 ay içinde okur ama biz hastalıklardan dolayı geç gittik 5.ayda çok şükür bir sıkıntı olmadı.
112canan Smr29 ya da bir ay aşısı yaptıracağınız zaman aile hekimi hemşiresine sorabilirsiniz.. çünkü her hekimin takibi farklıdır.
tomvejerry Smr29 benim oğlumda küvezde kaldığı için biliyorum birinci ayında götürmeniz lazım ama normal göz muayenesine değil rop muayenesine genelde üniversiteler özeller yapıyor şehir hastaneleri de yapabilir, şuan götürün yani
Doga80 Smr29 erken doğan bebeklerde 1 aylıkken rop muayenesi yapan bir yere götürmeniz gerekiyor, göz damarları gelişmişmi diye bakıyorlar
Dogacelik Smr29 ben oglumu 5 aylik goturdum erken getirmissin 1 yasa kadar zaten surekli gelisiyor dedi. Kimi doktor da 3 aylikken bakiyor. Anlamadim ben de.
OrdekYavrusu Smr29 ebe 3 aylıkken demişti, biz de 3 aylıkken götürdük. Bu arada 2 gece küvözde kalmıştı bebeğim
arasardaannesi Smr29 bı kagıt verdıler cocugun kontrollerı burda yazıo dedıler kacıncı ayda ne yaptırcagınız yaptırdık