tomvejerry Bı tane kaburga yüzüğüm var üzerine biraz ekleyip bundan almayı düşünüyorum çok hoşuma gidiyor bu aralar ama kullanışlı bişey mi hergün takılır mı merak ediyorum
MiRRannra tomvejerry modası geçti bizim Mardin’de suan herkeste bu var koca karı işi hiç sevmiyorum tek taşlı olanları daha şık
tomvejerry Tombikdonerartikcokpahali kaburga da sade ama ben sanırım biraz bu tarzları seviyorum 😄 zamanında gücüm ona yettiği için almıştım hoşuma gitmiyo fazla
NewMomm1 Tombikdonerartikcokpahali küçükken oynadığım şak şak toplara benziyor hani sallarsın da toplar birbirine vurur ses çıkarır hahahahahah
tomvejerry Deletedmom_100 bı arkadaşım kullandıkça o yuvarlaklar çıkabilir yada genişler vs gibi bişey dedide kullanışlı değil mi acaba dedim👀
agzimizintadikacmasin tomvejerry doğuda da çok gördüm bunlar doğulusun herhalde canım 🌸 bence gğzel değil ben ince kibar şeyleri seviyorum
tomvejerry agzimizintadikacmasin yok doğulu değilim de bı ara kuyumcuda o kadar hoşuma gittiki aklımda kaliverdi🥲
tomvejerry anorganikanneeee ay genel olarak olumsuz yorum aldım ama benim sorum güzel mi değil mi değil kullanan var mı kullanışlı miydi🥲
goktugahlas tomvejerry https://www.google.com/search?client=ms-android-oppo&sca_esv=a921428cb73996e2&sxsrf=ACQVn0_dj6YiZ8rVB9RHeoLprtxLlrQMcA:1711448031010&q=dorika+y%C3%BCz%C3%BCk&uds=AMwkrPs96uBJRrtnfdUBdyLvIDASwXupzHFegU7P_ow6WtiVc5KDAb6LxIQIPteRpVHAktc_61yAMlQhZkxWJsKL0UXSHFX8Tbfqow1YvUALthN2EvKYs3InaUcsO0-T0Vl1DLRyvpqzLUBjtbPmxrapFPqNf_357suOhBe0lL0qRtGU2q_Vijridds-sJkgOMxgroI3_hX39CJi7pX2RwrRnf6d6hJymGxOQjHi694C7Rwy-5oMcRnNjVJHkuzQ2OQd73a6_YU2IrwjcYx5xk2RVQC-40-YdyNBzaTY-gNRhV8cjGOoqFQ&udm=2&prmd=isvnbtz&sa=X&ved=2ahUKEwj1g8Lf2JGFAxUMYPEDHT3rD1MQtKgLegQIDBAB&biw=360&bih=664&dpr=3#vhid=reU26kJpB7zf2M&vssid=mosaic
8162648 tomvejerry çokkkk güzel bende hastasıyım bu dorikaların. Al tabi canım günlük kullanmazsın ama bayramda seyranda takarsın çok şık ben künyesini de aldım harika
ahkalbimm tomvejerry bende var ama üçlüsü. Parmakta güzel duruyor aslında böyle resimde kaba gözüküyor. Ama her gün takmaya uygun değil pek. Yani yazık 😂 severek kullanıyorum özel günlerde
tomvejerry ahkalbimm himmm tamam şimdi aradığım gibi bir yorum buldum yani kullanan 😄 çok sağol canım
tineanigra tomvejerry tarzım asla değil ama günlük olarak kullanışsız olur sanki. Kaba bir model rahat edilmez gibi duruyor
goktugahlas tomvejerry ben kullanıyorum yani hemen hemen iki ay oldu kullanalı gayet memnunum parmagımdan çıkarmadım hiç kuyumcudan özel siparişle yaptırdık.
ahkalbimm tomvejerry 5 lisini de etrafımda kullanan çok var ama 3′lüsü daha hoşuma gidiyor. Kibar duruyor. Asla kaba değil.