Kızlar selam bebeğim 1 aylık , göğsümü boşaltamadığı için doktorum sağım yapmamı önerdi sağıp emzirdiktem sonra biberonla içir dedi. Şimdi ben sütü sağdım ama bebeğim uyuyor dışarda mı bekletmeliyim buzdolabına mı koymalıyım ? Bir de buzdolabından çıkarınca soğuk mu olur dışarda biraz ılımalı mı siz nasıl yapıyorsunuz detaylı anlatabilir misiniz ☺️