Balevlatlar123 Kizlar 1.5 yas aşısı için 3 ocak yazmislar asi kartina ama kizim 17 aylik yani onumuzdeki ay tam 1.5 yasinda olacak bi yanlislikmi var yoksa farketmiyormu yapilirmi
hunilimomm Balevlatlar123 biz 6 ay aşısi için sormuştum bir gün önce bugün yapılır mı zor oluyor gelip gitmem diye hemşire önce yapmıyoruz ama sonra yapabiliyoruz oda en geç 10 gün oluyor dedi devletten o tarihler için 1 2 gün önce istiyorlarmış aşıları
Deletedmom115 Balevlatlar123 12. Ay aşısını müsait olamadığım için 15 gün sonra yaptırdım. Unuttum tabii tam 18. Ayda gittim dedi ki daha 15 gününüz var çünkü 12. Ay aşısını 15 gün gev yapmışsınız yani 18 ay 15 günlükken 1.5 yaş aşısı oldu erken yapmadılar. Tabii 1 2 günse sorun olmaz fazlası olunca yapmıyorlar.