Benim de artmıyo. O yenilmesi gereken her şeyi yiyorum. Çok boğazlı bir insan değilim evet ama ağzımı boş bırakmamaya çalışıyorum. Yemesem bile süt artırıcı çay içiyorum. Ama az geliyor sütüm. Mamaya devam. Hattta büyüdükçe mama miktarını artırıyorum. Öyle doyuyo bebeğim.. anne sütüne artık ana yemek değil de, şifa veren tatlı gözüyle bakıyorum. Yapacak bişi yok diyorum artık.
Sezaryan ya da normal doğum olması sütü etkiliyo mu acaba?