Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu, normal doğum yaptım. Hamile kalmadan önce güzellik merkezinden satın aldığım zayıflama paketi vardı G5, dipotens, diposhape paketleri doğumdan 3 ay sonra yaptırabileceğimi söylediler. Aklıma takılan bu sürdükleri ürünler süte geçme durumu olabilir mi acaba öyle bişey okudum internette. Bunları emzirme döneminde yaptıran var mı?