Hunilianne Dışarı çıktığınızda sütü veya mamayı nasıl ısıtıyorsunuz? İlla Termos ve biberonu oturtacak bir kap mi taşımak gerekiyor yoksa önerebileceginiz bir ürün var mi? Belki bilmediğimiz bir ürün vardır 🙂🙂
Masalserin2019 Hunilianne bende termos var sıcsk suyu koyuyorum ve aksam eve dönene kdar su sıcak :) mama yapmam gerektiğinde direk onnla yapıyorum cnm. Emin olmayarak almıstım ama cok memnun kaldm suyun ısısunı nasıl koyarsam o sekilde kalıyor su
Hunilianne Masalserin2019 ben Henüz mama vermiyorum da sagdigim sütü biberona koyuyorum sıcak suyu da termosa. Süt soğuk kalsın diye buz aküsü de alıyorum. Sonra ısıtmak için ayrıca kap da taşıyorum. Pratik bir yolu var mi diye merak ettim.