Çocuğu olmayan biri için soruyorum hamilelik haberini aldık 6 haftalıkken Dr gitmis sadece kalp atışı duyulmamış 2 hafta sonra tekrar gelin demiş şuan 9 haftalık Dr diyo kese var bebek yok , eğer bebek yok ise 6 haftalıkken belli olmazmi yani o sıralar Dr her şey normal demişti şuan çok uzgunuz başıniza böyle birşey gelen oldumu