5 ve 2 yaşında kızlarım var. Küçük kızım doğduğundan beri huysuz sürekli ağlayan bir çocuk. Asla memnun edemiyoruz,biz ak diyorsak o kara. Iki üç gündür ne sabrim kaldi ne de tahammülüm.Sürekli bağırmalar, vurmalar,ağlamalar,kendini yerlere atmalar daha yazamadığım bir ton şey. Oturup sakince anlatıyorum izah ediyorum olmuyor,bağırıyorum kızıyorum olmuyor. Ablasiyla da ilgilenemiyorum böyle olunca,tam etkinlik yapalim kitaplardan diyoruz ablasi yanima yaklaştığı an kavga kıyamet. Ne yapacağımı bilemez haldeyim allah baska şeylerle sınamasın ama bu da bir çeşit yorgunluk. Sinir stresten bugün nabzim 100leri geçmiş durumda. Ablasinda bu derece bir şey yaşamadım. Sizin 2 yas cocuklarinizda da bu tarz şeyler var mi?