Kızlar ilk defa zara onlinedan alışveriş yaptım ve çok büyük oldu aldığım ceket . Şimdi size sorum iade ederken iade merkezine teslim olarak girdim ama bana geri dönüş yapan olmadı e posta da gelmedi ben nasıl teslim edecem kargo şirketine vereyim demiştm ama hala sms gelmedi . Değiştrip mağazadan teslim yapabiliyormuyum .