kimbumadam evet çatalla eziyorum çok da püre haline getirmiyorum çok alışamadı daha alıştırmaya çalışıyorum büyük parçaları verince öğürüyo damağıyla ezemiyo henüz o kadar. Aralarda haşlayıp eline veriyorum kendi yesin diye ama onun da çoğunu yemiyo o yüzden ben besliyorum sonrasında 😅