Prenses_isabella Hanımlar önceki kullandığım güneş kremlerini beğenmedim çok fazla. Önce solante kullanmıştım. Cildim kuru zaten daha da kuruttu şimdi de sebamedin kini kullanıyorum. Pütür pütür oluyır yüzümde. Size zahmet sivilce yapmayan güneş kremi önerirmisiniz🤗
2boymommy Prenses_isabella hayir canim beyaz kalmiyor ama senin cildin kuruymus benimkisi karma ama kuru ciltler icin olanida var
isufumveben Prenses_isabella cildim kuru. Krem şeffaf yapida hemen yayılıyor ve ağırlık yapmıyor her mevsime uygun ve 70 ml kocaman
Prenses_isabella bayankivircik baktım bi çok çeşidi var. Siz hangisini kullanıyırsunuz? Resim atma şansınız varmı.