17 ay 11 günlük kızım gece emzirmesini keseli 4 ay oldu ama gündüz devam ediyoruz azılar da çıkmaya başladı dişleri ağrısı ile aşırı meme düşkünü oldu çok yorucu olmaya başladı beraber oyun oynayamaz olduk sürekli meme meme meme kesmeyi düşünüyorum vidanım el vermiyor … sizler kaçıncı ayda ve nasıl kestiniz ? Yöntemlerinleriniz neler