Kızlar tünaydın.
Dün 3 aylık olduk. Bu zamana kadar hep emmede sorunlar yaşadık. Emzige alışma,sık sık meme reddi durumları derken artık sutumun yetersiz geldiğini hissettim anladım. Kilo almamış zaten geçtiğimiz ay çiş ve kakasını iyi olmasına rağmen hemde. Bende yaklaşık 10 günden beri sabah ve akşam olmak üzere 90ml mama veriyorum. İlk oğlumu doya doya emzirmistim Buda öyle olur diye düşünmüştüm ama olmadı. Benim gibi hem meme hem mama ile durumu ilerleten var mı? Bundan sonra nasıl devam edeceğiz?