kckbr Ben 5 aylık olana kadar kullandım nerdeyse kapanınca uyuyordu artık sinirlerim bozuldu o sesten. Yavaş yavaş kısmaya başladım sesi hergün. Sonra sakinleştirici yağmur sesine geçtim. Onuda yavaş yavaş kıstım. Uyku arkadaşını değiştirim müzikli bir uyku arkadaşı aldım şuan onun sesiyle uyuyor.