Merhaba sevgili anneler malum bayram yaklaşıyor kızımla bayramlaşmaya gidebileceğimiz ilk bayram 2 yaşında ve ben ona cici bir bayramlık arıyorum nereye baktıysam 500 den aşağı pek birşey yok benimde maddi durumum Bi süredir kötü elinde temiz bayramda giydirebileceğim uyguna verebileceğiniz elbise var mı