Selam arkadaşlar 15 aylık bebeğim
Anne,baba,mama,nene,dede,Elma yı anlamlı söylüyor ama diğer kelimeleri, Uu diyor mesela suya,halaya yaya diyor, ablaya sadece Ba diyor, Maymuna Mama diyor Meraba de diyince de Mama diyor bunlar da konuşmadan sayılır mı ?