Oğlum 5 buçuk aylık, o eski gazlar kalmadı ama hala arada emerken çekiştirip osuruyor. İlk zamanlar iyice kötüydü, meme uçlarımı lastik gibi uzatıyordu, çok acırdı. Şimdi yine gazı atamayınca yapıyor ama memeler de alıştı, o kadar acımıyor.
gümüş kapak kullanmanızı şiddetle öneririm. Dün göğsüm çok dolmuş, bir ara emzirememiştim hemen taş gibi oldu, uçları da öyle. Gümüşleri taktım bu akşama acısı kalmadı uçlarının.