Arkadaşlar selam, bebeğim tam 6 ay 26 günlük ek gıda dönemine geçtik geçtik fakat çok ilerleyemiyoruz herşey hazırlıyorum avakado labne yumurta sebzeler meyve püreleri ama yok hiç birini yemek istemiyor ağzına koyduğumda bekletiyor geri çıkarıyor tek yediği şey tarhana çorbası onu çok seviyor günde iki öğün verdiğim oluyor hiç bir şey yemediği için ona mecbur kalıyorum meyveli muhallebileri bazen dört beş kaşık yiyor bazen bakıyorum hiç yemiyor. Çok üzülüyorum acaba ben mi beceremiyorum diye düşünüyorum bir yandan normal olarak bakıyorum çok zor bir ek gıda dönemi geçiriyorum gerçekten
Tabiki her çocuk bir değil ama bazi bebekleri gördüğümde herşey yiyorlar ama biz hala ilerleyemedipimiz için çok üzülüyorum muz çok seviyor ama muz da kabız yapıyo çok az veriyorum bu şekilde yardımcı olabileceğiniz bir konuysa önerilerinize açığım