Tugcekus benimde bebeğim 6 aylık ve asla ayaklarını basmıyor, dizlerini kırıp oturuyor doktorumuz yürüteç önerdi ayaklarının güçlenmesi adına. 7 ayda kadar basması gerektiğini söyleyip beni korkuttu(aksi halde nörolojiye yönlendiricekmiş) ama her çocuğun gelişimi farklı sanırım ayaklarındaki gücün farkında değiller