zumramomss Kizlar kizim 4 aylik hece 3 saattte bir kalkip aamamasini veriyorum siz geceleri nasil besliyorsunuz
ipek3435 zumramomss bende kendi uyanmasını bekliyorum bazen 6-7 saat uyuyor acıkınca kıpırdanmaya başlıyor zaten anlıyorum besliyorum. Gelişimiyle ilgili bir sıkıntı olmadığı için doktor uyandırma demişti
tgbayy Benim şuan 3 aylık doktorumuz gece kendi uyansın siz uyandırmayın acıkınca kendi uyanır diyor bende öyle yapıyorum ✋🏻