Burkiyyy Kızlar ya benim oğlum 10 ay 8 günlük bu aralar sanki yeni doğan gibi gaz sancısı çok çekiyor gece ve yapıyor ama zorlanıyor ne yapmam lazım fikri olan var mı? Bitmiyor bitmiyor nasıl bir şey 😫
Sese Burkiyyy 13 aylık ve son bir haftadır her gece çocuk resmen çıldırıyor ağlayarak uyanıyor ve gaz damlası veriyorum :(
Burkiyyy Masaj yapıyorum ama istemiyor sevmiyor ilk zamanlar da da böyle sevmezdi zor bela çıkarırdım zaten kolik bir bebeğim vardı 6 ncı aydan sonra biraz rahatlamıştık ama yine son üç gecedir böyle delircem 😫
minisannesii Yediği ek gıdalara dikkat edin gaz yapacak seyler yedirmeyin bir de rezene verin isterseniz
Burkiyyy minisannesii yani gaz yapacak bir şey kullanmıyorum ama dikkat ederim açıkçası . Rezene bebeklerin akciğer değerlerini yükselttiği için kullanmak istemiyorum ilk yeni doğan sürecinde bir kaç kez verdim doktorumuz kızdı uyardı bende artık vermiyorum