LoveStory Okuyanbiranne ikisinin farkını bilmiyorum ben bir de sanırım o model yoktu civilde biz gittiğimizde
sinifcianne34 zehra15 benimki daha üç buçuk aylık ama sıkılır mı bilemiyorum. Dönenlerden almadığıma pişman oldum bile kullanmadan zaten
naynini canparem11 yoyko kullanıyoruz, ayicikli olandan. Ayicikli diye aldım, yalan söyleyemeyeceğim. Bir doktor anne önerdi, aaa şık hem de deyip aldım. Ama aklım joie de kaldı.
essyb annesininkuzusu27 Hatchback araca sığar mı acaba? Benim aracın Ford Fiesta, bazı koltuklar hatchback için çok büyük kalıyormuş zor sığdırdık tarzında yorumlar gördüm, bu ürünü merak ediyorum.
beyzabbygt Atlasatlas merhaba hala memnun musunuz holmerin kilidi çok zor diyorlar ama öyle mi sizce de