LoveStory Okuyanbiranne bizimki b-fix modeli yüksekliği falan çok iyi dışarıyı izleyebiliyor 10 aylık bebeğim. 360 dönmesi de var. 4 kademeli yatış modu var bir de ekstra işte darbe önleyici strafor var dedi çalışan. Ayrıca yıllarca kullanılabilecekmişiz gibi duruyor kocaman oturma alanı minderler olmadan
Okuyanbiranne LoveStory keşke bende o kadar erken alsaydım 2 yaşındayız pişman oldum comfort modelini alacağım inşallah b-fix ile arasında kalmıştım
sinifcianne34 Joie every stage fx aldık.mağazada beğendik internette indirimden aldım. Daha kullanmadık ama memnun kalırız diye düşünüyorum. Dönmüyor ama
zehra15 sinifcianne34 bende bunu aldım da çok alçak kızım dışarıyı görmüyor canı sıkılıyor oyalamak zorunda kalıyorum surekli
Suasli bana1cocukyetti bizimki de bu modelden ama kulakları çok yer kaplamıyor mu ya ben mi rahatsız oldum bi o yan sips parçalarından daraltıyor arkayı bayağı
bana1cocukyetti Suasli dediğinizi tam anlamadım ama kulakları dediğiniz yan koruma barları mı, yoksa en dıştaki sol ve sağda bulunan şeyler mi
ebebe canparem11 daha kullanmak nasip olmadı ama inglesina almıştım ben babymalldaki satıs görevlisinin önerisiyle. Besafe çok öneriliyor
sinifcianne34 zehra15 benimki daha üç buçuk aylık ama sıkılır mı bilemiyorum. Dönenlerden almadığıma pişman oldum bile kullanmadan zaten
Melez4453 Oğlumda dört sene önce heyner 360 aldık Alman malı olmasına güvendim Çok memnunuz Şimdi kızıma kaldı o kullanıyor
canparem11 Melez4453 bende onu aldım canım bence bende memnun kalacağım çok araştırdım aradığım bütün özellikler onda mevcut
Suasli bana1cocukyetti aynen en dıştaki sips yazan ek kulak gibi parçaları 😀 ancak böyle anlatabildim
cetnaysegul canparem11 cybex gb everna fix aldık adac testi puanı ilk önceliğimdeydi güzel bir oto koltuğu öneririm 🙏
Hiyelist canparem11 https://ty.gl/3u5gwald67 Çok memnunum. Çok araştırdım fiyat performans ürünü dediğim ürün. İyi ki almışım. 🌸