Demirmoms öncelikle bebeğini sadece mamayla büyüten bi anne olarak söylüyorum bence mama verdiğiniz için kendinizi kötü hissetmeyin. Milyonlarca mamayla beslenen bebek var ve gayet sağlıklılar. Ama tabi ki öncelik her zaman anne sütü. Siz mama verdiğiniz için strese girdikçe daha çok sütünüz etkilenir. Bi rahat olun. Olumlu düşünün. Bi salın kendinizi, gevşeyin öncelikle. Sonra da süt yapacak şeyler tüketin. Varsa sağma makinanız sağın. Yoksa bol bol emzirin. Süt yapacak şeyler de incir, dereotu, kuru beyaz dut, tahin, bol su, yeşillik (maydonoz hariç) bunları bol bol tüketin, emzirin ve olumlu düşünün, artacağına inanın 🙏🏻