yarenakcaa Merhaba, bebeğim 8 aylık ama hala emeklemiyor, etrafımda herkes çok geç kaldığını ve bebeğimin hantal olduğunu söylüyor. Hala bebeği emeklemeyenler var mı ya da öneriniz nedir acaba?
Shaggy_ yarenakcaa benim kızımda 7 ay 28 gün o da emeklemiyor. Emeklemek gelişim basamağı diye geçmiyor. Endişelenmeyin belki direk yürür
Meslisssas yarenakcaa emekleme bir gelişim basamağı değildir canım emeklemeden yürüyen çocuklar var o yüzden içini ferah tut söylenilene kulak asma
Nobodyyy111 yarenakcaa benim kızım da 8 aylık o da henüz emeklemiyor. Emekleme 10. Ayda zaten geç kalmadınız. Emeklemeden yürüyebilir de emeklemesi şart değil
gulirmak yarenakcaa oğlumda 7 ay 25 günlük hala emeklemiyor ve dönmüyor yuzüstü bırakınca kıyameti koparıyor ama yaklaşık 1 aydır desteksiz oturuyor
yarenakcaa Meslisssas teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı yorumları okuyunca. Çevre baskısı işte insna endişeleniyor
Kelebekakkor99 yarenakcaa her çocuk emeklemez ama çokta emeklemesini istiyosaniz yere yatırın bebegi önüne sevdiği nesneyi koyun ona ulaşmak için cabalayacaktir
Poncikkkk yarenakcaa canım herkesin bir yorumu olur bırak emeklemesi için önüne sevdiği oyuncağı koyun hareket ettirin o oyuncağa doğru gelsin sürekli kucaktysa emeklemez yine bendede öyle olmuştu kumanda ilgisini çekiyordu bir yerden bir yere alıyordm kumandyı bir baktım emekledi 8-9 aylıktı bebeğim emeklediğinde yürümeside gec oldu 14 aylık yürüdü her bebeğin gelişimi bir değil ki gecen tuvalet eğitimi ile ilgili post okumuştum birkaç anne bir yasında öğretmştş bebeğine benm bebeğim iki yaşında daha bilmiyor mesala