MuhammedAmine Mihrican_21_ benim annem onu sütlaca kıvam katmak için kullanır . Bebeğinize vermeyin hiç gerek yok muhallebiye ihtiyacı yok bebeğinizin ek gıda dönemindeyse mevsim sebze ve meyveleri onun ihtiyacı ve sizin sütünüz oda yoksa devam sütü 😊
Gamzeli2206 Mihrican_21_ bende sebzeli pirinç unu kullanıyorum arı mama olarak çok sevdi yarıyor bide
Deletedmom115 Mihrican_21_ Arı mama markası kadar içeriği kötü bir marka yok lütfen vereceksiniz organik yerlerden alın.
MinnosAnnesi Bende haftada bir veya iki kere meyve püresi e katıyorum. Tabi pişirip. Değişik tat olsun diye.
Narin Neden pirinç unu? Ne gerek var? Yıl oldu 2020 her bilgi elimizin altında yapmayın anneler zehirlemeyin bebeklerizi.Onun yerine bir çok alternatif var.Şu hazır paketli gıdalardan vazgeçin artık.Sonra neden alerji arttı neden kronik hastalıklar obezite çoğaldı.
Narin Mihrican_21_ Akşam yemeği ile uyku saati arasında 2 saat olsun sebze et miktarı hiç önemli değil,lütfen o zehiri vermeyin bebeğinize🙏🏻
Gamzeli2206 ayseozbek öyle bell bi değil çünki hem formül süt hem çorba hem onu kullanıyorum bebeğime daha ölçtürmedim ama et gelmiş suratına zayıf biriydi bebeğim
Gamzeli2206 ayseozbek 5 aylıkken 6 kiloydu zayıftı ek gıdaya geçince fark etti gibi şuan 6 aylık 5 ay 10 günlükken falan başladım ek gıdaya kereviz çorbasıda veriyorum bu gibi arı mama da sebzeli olanını veriyorum hatta içine yulaf unu katıyorum kabız yapmasın diye çok doyurucu oluyor oğlum çok zayıftı bence yanaklarına et geldi
Deletedmom115 Mihrican_21_ Beyorganikten organik şekilde alabilirsiniz. Pirinç unu tam buğday unu yulaf unu vs hepsi çok güzel. 1Ayse-Ana
Gamzeli2206 ayseozbek bu ay 7 olmuşdur diye düşünüyorum birde arı mamanın içeriği kötü diye biliyordum ama eski usul içinde şeker ve bolca pirinç unu var sadece artık veriyorum sonradan düşüncelerim değişti bebişlerin enerjiyede ihtiyacı var o yüzden arı mama da veriyorum ama hipp kaşık maması da veriyorum organik olarak milupa aptamilde veriyorum
ayseozbek Gamzeli2206 Ben de veriyorum ama umutlanma hiç 7 olmuştur falan diye ben de çok umutluydum ama üzüldüm sonra
Narin Gamzeli2206 Benim bebeğim düz duvara tırmanıyor enerjiden 17 aylık ve daha ağzına pirinç unu koymadı koymam da,sebze,hergün et,metve ve kuruyemişlerle kilosu önde bile inanın hiç gerek yok o hazır paketli zehirlere
Gamzeli2206 ayseozbek ay bilmiyorum ama canları sağ olsun sağlıklı olsunlar ben yer elması kereviz semiz otu havuç yeşil kabak (içine kabız yapmasın diye bir küp bal kabağı bazen ) Pirinç koyup çorba yapıyorum bununla hallendi gibi doktorunuza sorup sizde verin avakado da çok iyi