Bebeğim 3 ay 20 günlük normalde gece sadece 1 kere uyanır emer geri uyurdu çok da aglamszdi sabah uyanır beşikte oyalsnir gülerdi hep 2,3 gündür gece saatte bir kalkıyor ve sürekli ağlayarak uyanıyor gün içinde hep eli agzinda buldugunu ısırmaya calisiyo acaba bununla mi ilgili uykusu bu konuda tahminleri olan varmi