Bennureyla canım çok güzel bi annesin, çünkü yaptığın herşeyde sorguluyorsun. Yetememe hissi hep var olacak.♥️ Eğer fazlasını değil sürekli kusuyorsa bu durumu doktorunla görüş reflü olabilir 🥺 küçük oğlum öyleydi daha minicikti ağzından burnundan çıkarırdı sütü şok olmuştum ilk gördüğümde çünkü büyük oğlum fazla sütü böyle çıkarmazdı ağzının kenarından akardı birazcık o da nadir olurdu. Nitekim akşama kadar en az 10 kez kıyafet değişirdik ben dahil. Kusmadığı yer eşya kalmadı evde valla. Artık kusmaktan boğazı acır sürekli mız mızlanırdı çocuğum emzirmeye korkardım. İlaç falan kullanıp kusmasını katılaştırdık 10. Ayda tamamen bitti şuan 1 yaşında kusma kalmadı şükür 🌸☺️