ezgi5133 İyi günler mastitten sonra sütüm kesildi sandım.fakat bu gece bebeğimi biraz geç emzirdim .Sütüm bayağı vardı hatta sağdım bile normalde sabah olmuyor ve çok ağlıyor.Ne yapmam gerekiyor