Bebeğim 10 aylık. 5 gündür gece saat 11-11:30 gibi uyuyup sabah 6:30 da kalkıyor. Artık çok yoruldum. Bebeğime gün içinde verimli de olamıyorum. En azından gündüz uykularını nasıl 7:30-8 e çekebilirim. O kadar yoruldum ki. İlk uykusuna da sanki 8:30-9 da uyanmış gibi 11 de geçiyor ve takatim kalmadı artık….