Bebeğim tam 4 ay 4 günlük geceleri okadar çok uyanıyor ki emmek için artık doymuyor mu hissine kapıldım en fazla 1 saat sürüyor 45 dakkada bırde kalktıgı oluyor sabaha kadar 7 8 uyanıyorum mama alan çocukların 4-5 saat sonra beslenmek için kalktıklarını okudukca eziyet çekiyormuşum gibi hissediyorum ne yapmalıyım sizce benim aynı durumda olan varmı