Karanmomss
Ben de 5 ay 10 gün başladığım için ilk günler 3 gün kuralı yaptım.Hani koca ay napıcaz gibi😂
10 gün sonra sadece alerjen olanları 3 gün verip diğer besinleri tek gün verdim.
Yoğurt,havuç,tatlı patates,normal patates,bal kabağı ve meyvelerden devam ettim.
Avokado,yumurta,brokoli 6.ayın başında verdim.
Bezelye,Taze fasulye,Pırasa,Kereviz,Ispanak gibi yavan yiyecekleri yemek,çorba formuna girene kadar vermedim.
Hani sade haşlanmış ıspanağın tadını alsa ne almasa ne ☺️
6.ayından itibaren çorbalara geçtim.
Tarhana,brokoli,bal kabağı,sebze gibi
Çorbalar püreden biraz fazla kıvamlı olmalı bizimki gibi sulu olmamalı yani.
6,5 aylık gibiyken de
Kahvaltı
Öğle
Ara şeklinde devam ettim.
Kahvaltıda yumurta sarısı,lor,labne,zeytin ezmesi , özler , avokado mixler verdim
Öğle çorba,yemek
Ara yoğurt,kefir,cam rendeden geçirilmiş meyve verdim.
7.ay gibi yumurta beyazı denedik.
Sonra Allah ne verdiyse yiyorlar zaten 😂
Makarna kuskus, kuru baklalar
Yeşil merco mercimek devam ettik
Gazdan dolayı karnabaharı bekledim bu ayda vemeye başladım yine yemek şeklinde
Sebzeleri buharda pişiricide haşladım ve hep çatalla ezdim.Mutlaka zeytin yağı haşlama suyu ekledim.
Yoğurdu günlük pastörize sütten mayalamanı tavsiye ederim
Eğer 1.elden süt bulamıyorsan yani
Sokak sütü zararlı maalesef
Aklıma gelenler bunlar :)
Yine ilerleyen haftalarda aklına takılan bir şey olursa burdan yazarsın yardımcı oluruz🙏🏼☺️
Afiyet şifa olsun bebişine şimdiden