Selva Yan etkilerini tamamen okuyup bilgilendikten sonra bu soruyu kendin cevaplaman en doğrsu. Ben de eskiden kesinlikle yapılmalı diyordum okuyup araştırdıktan sonra asla diyorum. çok da dert etmeyin alıların koruyuculuğu ömürlük değilm3 yıllık 3 yıl sonra aşısız gibi oluyor zaten. :)
tetanoz difteri tam hatırlamıyorum ama sabırım kkk aşısının da prospektüsündr 3 yaş altına uygulanmamalıdır yazıyor.
Tabi sağlık ocağına gittiğimizde kutusunu dahi çoğunuz görmeden içeriği anlaılmadan Türkçe prospektüse de yarım yamalak en basit yan etkiler yazılmışken nerde bilicez ki..
Ne yaptıran ne yaptırmayan kötü anne değildir herkes evladının iyi olmasını istiyor tabiki. Ben yaptırılmamalı diyenlerdenim. ☺️