cansutekgul
Böyle hissetmeniz gayet normal, bende 1 aya kadar mama verdim sonra dedim ki sütüm yeterlidir bıraktım ve o süre zarfında sadece 150-200 gram almıştı ve tekrar mamaya başladım.
Mamayı kusuyordu tek başımaydım reflü ya da gazdan dedim meğerse mama yaramamış 5. ayından sonra mamayı değiştirdim kusması da durdu.
Yani bende o süreci atlatamadım pek aç olmasını mama yaramadığı için kusmasını fazla geliyor diye düşünüp vermiyordum birde.
Geçiyor böyle şeyler takılmayın büyüyorlar şimdi 1,5 yaşında olacak nerdeyse🥲