Hacerrb Merhaba arkadaşlar bebeğim 44 günlük ve kendi kendine pek kaka yapamıyor. Doktor gaz sorunu olduğu için aptamilin conformil olanı verdi. Çok etki ettiğini söyleyemem. Tavsiyesi olan kaka yapması için iyi gelen mama kullanan varmı ?
Ikrazumra19 Hacerrb mamanin icine bir cay kasigi zeytin yagi koyun rahatlatir gunde 2 defa filan verebilirsiniz
Aybars_m Hacerrb ben 3 ay kullandım Aptamil comformil hic bir faydasini görmedim malesef şimdi tekrar mama degistircem
EAM19 Hacerrb 6 günde yapıyordu bnm kızım da bebelac kullanıyorduk doktor normal olur bebeklerde dedi ama golden coat önerdi ebemiz onu denedik hemen düzeldi 2 günde bir yapıyor 1 aydır şuan 3 aylık olduk bazen 2. günü bile bulmuyor baya normale döndük gazıda kolay çıkartıyor aşağıdan artık. Yukarıdan zaten çıkıyodu aşağı hep zordu. Tavsiye ederim
guvesra bu mama kabızlık için çok faydalı ama uzun süre düzenli kullanmanız lazım etkisini göstermesi için
Elif_12 sila Aptamil fos gos mu , Aptamil periyodik lif karışımı mi acaba dedeginiz?? Çünkü Aptamil corformil yazınca iki ayrı paket çıkıyor