Eceerva 1 yaşında hala yapar gazi da yok. Engel olmuyorum ağlamadıkca sıkıntı yok öyle yapa yapa uyuya kalır. Sanırsam kendini öyle rahatlatıyor öyle daha rahat hissediyot diye düşünüyorum. Aglamiyorsa engel olmaya çalışma bırak yapsın yatak yumuşak sonuçta kendisine zarar vermez.