Mrb 32 aylık oğlum var benim yaklaşık 20 gündür tuvalet eğitimi verdim ilk başlarda hiç bir sorunu yoktu çişi çabuk öğrendi kakasını da bı kaç kez lazımlığina yaptı bay bay yaptık dedi ama yaklaşık 1 haftadır çok kötü kaka sorunu başladı kapız asla değil ama asla yapmak istemiyor oturmak dahi istemiyor 3 gün tutup çığlık çığlığa yapıyor ne yapacağımı şaşırdım bugün doktora götürduk lavma yapın bağırsakları dolmuş dedi onu yaptik inanin ona rağmen tutuyor asla oturmak istemiyor karnım ağrıyor diyor sürekli bezini taktım bezine yap diyorm onu da yapmıyor inanın ağlaya ağlaya yattı çok üzülüyorum haline ne yapmalıyım sizce