borel Bebeğim kendi etrafında dönüyor 1 buçuk yaşında dönerken de kahkaha atmaya başladı. Başı dönüp sürekli etrafa çarpıyor sanırım iki yaş sendromu da yaşıyoruz bu normal mi dönme işi yoksa endişelenmeli miyim ?
gencmom_ borel normal benimki de öyle 🤣 döne döne gider çarpar bir yere 🤣 Sinirden gülüyorum yanlış anlamayın 🤣