Merhaba kızlar.
Kızımın sabahtan beri bı anda ateşi çıktı. Bizde akşam acile götürdük ilaç verdi boğazları kötü olmuş antibiyotik verdi sidmi hafif ateşi var bende doktorun verdiği iburamin zero verdim baktım ateşe iyi geliyor yazınca. Kızım 4 yaşına girecek kullanıyorum bu ilaci grip falan olunca bı yan etkimiz yok çok şükür ama ateş için verdim sorun olur mu aklıma takıldı gece gece bilen yazabilir mi?