beyzzsenturkk_ ağlayarak yazıyorum günlerdir tükenmiş durumdayım gece gündüz sürekli yakamda gündüzleri ayrı sıkıntı gece ayrı gece uyanıp kendisini üstüme atıyor sadece çığlık atıyor kafamda yatıyor yine kalktı üstüme çıktı indirince dayak yemişçesine ağlıyor deliksiz uyumayı geçtim bedenimi sürükleyecek kadar bile enerjim kalmadı bi iki gün değil tam 1 haftadan fazladır böyle gören artık yapışık ikiz sanıyor o kadar dibimde boğuluyormuş gibi hissediyorum kendi ihtiyaçlarımı geçtim uykuya bile artık zaman ayıramıyorum bu kadar yoğun ne yaşıyor ayrılık kaygısı mı gece terörü mü çıldırmak üzereyim
susunbebekuyuyo beyzzsenturkk_ gece terörü büyük ihtimalle benim kızımda oldu geçen ay baya 1 ay kadar çektim o ağlıyordu ben ağlıyordum kaç gece sabaha kadar ayağımda salladığımı hatırlamıyorum lendimi dövüyordum artık sabırlı olmak gerekiyor çok zor biliyorum anlayabiliyorum o tükenmişliğini inşallah hemen geçer
yasminmomy beyzzsenturkk_ aynı derteniz çok yorgun bitkinim sürekli aglıyor sebepsiz kesintisiz aglıyor napıcam bılmıyorum sabaha kadar salamakla geçiyor gecemız uyumuyor uyusana koydugum an uyanıyor delirmek üzereyim atak felan mı anlamadım🥲
tantuniayrangerisiyalan beyzzsenturkk_ Merhaba 15 aylığız biz de ve durum aynı bu şekilde. Gece sebepsiz ağlıyor bu zamana kadar geceleri deliksiz uyuyan çocuk. Ayakta sallanmak istemiyor kocakta durmak istemiyor sadece bana sarılıp uyuyor. Geçti mi sizin ne kadar sürdü?
beyzzsenturkk_ susunbebekuyuyo sallamayı ve emziği de bıraktı yani onu sakinleştirecek tüm şıklar elendi başka ne yapacağımı bilemiyorum insallah 1 ay kadar kısa bi süreçtir cunku dayanamıyorum başkası duysa gece gece dövdüğümü düşünür yani uyanması icin bişeyler yapıyorum ama gözleri kapalı açmıyo da korkutuyo beni
susunbebekuyuyo beyzzsenturkk_ evet aynen öyle oluyor sabahta hiç bir şey olmamış gibi kalkıyor ama bizim sabrımız tükenmiş oluyor malesef başka hiç bir yöntemide yok inşallah çabucak geçer
beyzzsenturkk_ sinoli bulamadık ama azaldı sayılır yine kalkıyor ama eskisi kadar cok değil sadece sarılıp susmasını bekliyorum
nescafebagimlisi Canım nasıl oldu , bizimde küçüklüğünden beri var hastaneye de götürdük eeg çekildi falan azaldı bayağı ama benimki uykusunda uyurken birden ağlamaya başlıyor böyle yüzü falan şiş gibi oluyor , kasılmaları oluyor titriyor sizde de böyle oluyormu
beyzzsenturkk_ tantuniayrangerisiyalan 2-3 hafta kadar sürdü yaklasık neredeyse 1 ay yani 16. ayda hic bisey olmamıs gibiydi şu an 22 aylık çok nadir hala geceleri uykusunda ağlar vurur bağırır sakinleşmez sadece beklerim başında geçici bişey ama yorucu