ben artık gerçekten bıktık bunaldım artık çocuğumu nasıl zaman geçtikçe koruyacağım diye düşünüyorum, hangi devire denk geldik ne yazacağımı bilmiyorum aklım almıyor beynim durdu her gece bir baska olay okumaktan artık geceleri uykularım haram oldu, gerçekten bu insanlar ne yediler içtiler de kansız pislik adı oldular…. yada nasıl bir ebeveynlerde büyüdüler de bir sapik görmez bilmez hale geldiler…. EY SEVGİLİ DOSTLAR SİZ İSTERSENİZ KOCANİZİ SEVMEYİN İSTERSENİZ KAYNANİZİ SEVMEYİN İSTERSENİZ GORUMCENİZİ SEVMEYİN AMS AİLE İCİNDEKİ ŞİDDETİ VB OLAYLARI ÇOCUKLARINIZIN GÖZÜNÜN İCİNE SOKA SOKA YAŞAMAYIN NASİL aşkınızı muc muc lugunuzu gosteriyorsaniz bazı şeyleri de görmezden gelin ya anlasamiyorsaniz ayrılın çocuğunuzun yanında kavga etmeyin vs sizin cocuklariniz hepimizin çocukları ve ister istemez gerçekten herşeyden etkileniyorlar lütfen hepimizin çocukları bir arada olacak birbirini görecek ve en önemlisi aynı havayi soluyacak rabbim gerçekten Allah korkusu versin herkese yemin ederim bıktım gerçekten evladımı ve evlatlarımızı korusun Rabbim ağlayarak yazıyorum yani bir çıkış yolu bulunmalı artık bu tür seylerin ya valla ben artık evladımı nasıl koruyacağımi şaşırdım ilerde nasıl korucam diye şaşırdım yani bizim zamanimizda sokağa çıkardık oyun oynardık belki tamam yine böyle şeyler vardı duymadık yada bilmiyorduk ama hayat gerçekten afedersiniz b*k gibi oldu (haberi ben yeni gördüm)