Kızlarr hipp organik combiotic kullanıyorum bebeğim 4.5 aylık dogdugundan beri ama biz cogunlukla anne sütü alıyoruz günde 1 2 kere az cc ayına göre mama alıyor
Bebegim doğduğundan beri asırı da kusar ama kiloda sıkıntı olmadıgı için bisey demedi doktorlar. Ben bi mama değiştirmek istiyorum aptamill içeriği hippe göre kötümü kullanan varmı memnunmusunuz ya da bebelac gold ve evolia nolur merak ve arayıstayım