Kızlar 1 yaş oğlum alerji kapmış birşeyden yüzünü kaşıyıp duruyor . Karnına kadar benekler de çıkmış doktora gıttım krem söyledi onu sürmeye başladım bugün . İştah desen sıfır. 10kılo 400 gram olmuş. Yoğurttan başka birşey ıstemıyor. İyice zayıflayacak ne oldu böyle oğluma of ya.