Linakalee Merhaba bugün 32 aylık kızımı iştahsızlık sebebi ile doktoruna götürdüm çok iyi bir şurup vericem dedi globest şurup yazdı biraz araştırmak istedim pek yorum göremedim kullanan var mı acaba memnun kaldınız mı
Dilan21 Linakalee Merhabalar siz başladınız mı kullanmaya. Bana hocam başka bi şurup önerdi ancak içeriğinde bir sürü şey vardı bunu araştırdım içeriği en temizi buydu. Etki gördünüz mü
Linakalee Dilan21 merhaba evet kullanıyorum kan değerleri ne durumda bilmiyorum 2 ay sonra tekrar bakılacak ama iştah konusunda çok bi etki göremedim gibi