İyi geceler herkese..Bebeğim bir hafta sonra 5 aylık olacak artık kundaklamayı bırakmamızı söyledi doktorumuz. Kundaklayınca sıkılıyor ayrıca dönmeye basladı kundaklamayınca elleriyle kendini uyandırıyor bidaha dalamıyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz??