Hatcikbebek naznasel bence bu bayram için kahverengi olan çünkü biraz serin olabilir diğeri de kurban bayramına daha iyi olur
Kerem_k1 naznasel ikiside çok güzelmiş. Genelde canlı renkler giydiriyorsanız bu sefer farklılık yapıp 1. Seçebilirsiniz. Ama gözüm ikincide kaldı. Keşke bi kızım olsa da giydirsem 😄
naznasel uykucukoalaa Hatcikbebek Kerem_k1 ZzAa kuzeytobaby Sadeturkkahvesi Kızlar ikisinide çok beğendim ama böyle kahve tonları çok havalı duruyor birde kış ayı ya kahve daha mı uygun olur ama ikide çok güzel 😣😏
naznasel Hatcikbebek Evet düşündüm açıkçası kızım 7 ay1 haftalık olacak üşür ama ben ikisinide çok beğendim😣
Hatcikbebek naznasel bence kahve daha kalın diğerine göre havalar serin gidiyor tabi nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama sıcak yerdeyseniz 2. De olabilir
naznasel Hatcikbebek izmirde oturuyorum ama buranın havasına belli olmuyor bi baktın sıcakken yağmur yağar bu aylarda üstüne çeket giydirmek istemiyorum o yüzden kahve mantıklı gibi ama bilemedim 😣