minisannesii busragunesm ben ilk tarhana çorbası verdim. Sonra 4+ ay kaşık maması aldım ondan verdim. Bugünde mesela patates+kabak bu ikisinden çorba yaptım onu yedirdim.
busragunesm minisannesii çok az miktarda veriyorsunuz dimi? Bende sebze ile başlamak istiyorum tadıma ama kabız olur mu diye korkuyorum mama içtiği için bi süre kabızlık yaşamıştık
minisannesii busragunesm yani doyacağı kadar yediriyorum. Ben kabız olmaması için her ek gıda içerisine yedirmeden önce bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum.