aysglsvgn Kızlar bebeğim 3250 doğdu sarılık geçirdi ve doğum kilosunu geç topladı 1 aylık kontrolde 4100 gr çıktı şuan geceleri ağlayarak uyanıyor öyle besliyorum sizce düşük mü yani uyandırıp beslemeli miyim anne sütü alıyor