yildizcik01 Bebeğim 4 ay 18 günlük ✔️ hiç oturtmadım 🫸🏻 Bazıları 6 ay olsun öyle diyor bazıları 3 buçuk aylıkken oturtuyor . Ne zaman oturtmalıyım sizce ? Yada çocuktan çocuğa degısıyor mu ?
Bebegimm1 yildizcik01 osman gonulal videosu var youtube da onu izleyin belirtiler varsa başlayın diyor banada doktr 4.ayına girmeden kucakda başla demişti kısa süreli
lidokain yildizcik01 4 aylıkken 4.5 aylıktı işte kısa sürelerle kucağımda oturttum öyle başlamıştım genelde bu önerilir.
Unicorn67 yildizcik01 4. Ayda doktor destekli kısa süreli oturtun demişti bize zaten o yorulunca kendini atıyor ama çocuğa da bağlı kafası tutabiliyorsa başlanabilir
Gunes-1 yildizcik01 benğm doktorum 4,5 kucakta oturtmaya başla 5-5,5 gibi destekli oturtmaya başla demişti ona göre yaptım. Şu an 5,5 aylık 5aylıkken destekli başladık yavş yavaş kendini turuyor
Ballilokmam11 yildizcik01 ben 5.5 ayında nerdeyse 6 aylik olacaktı destekli oturttu sonra da 6 ay 10 gunlukken desteksiz oturmaya başladı evet benim bebeğimde başını tutuyordu oturmak istiyordu ama oturmadim sonra hep dik oturabildi zaten
Elfmom1234 Gecen doktor muayenesinde sordum 4.Aya girince destekli oturtmaya basla dedi iki hafta sonra baslıycam
minikbalinannesii Benımkı bugun 6 aylık oldu. 5. Ay hep kucagımızda desteklı oturttuk.. ama sandalyesıne koydugumda hep bır yana yıkılmaya calısıyor. Nasıl yapıcam bu oturtma ısını bılemedım hala bu sekılde .6 ayda desteklıyı tam basarır dıyordum ama sanırım daha da beklıceZ
kagan221_ Benim oğlum 3.5 aylıkken oturmak istiyordu bende 4 aylık olunca kısa süreli otuturmaya başladım destekli sonra desteksiz oturmaya başladı duan 7 aylık